Från och med den 4 november 2021, kl 11.00 kan du boka önskade evenemang via Föreningshuset.

Så här gör du:

  • När du läst programmet, kan du gå in på “Mina sidor” för att boka.
    Klicka på denna länk för att komma dit https://forening.foreningshuset.se/seb-seniorklubb/minsida

    Klicka sedan på “Evenemang” och välj det du vill boka.
  • Om det är första gången så klickar du på ”Inget lösenord”, då skickas ett lösenord till din e-postadress. 
Om du inte hittar mailet med lösenordet i din “Inkorg”, titta i “Skräppost” eller “Junk mail.”
Logga sedan in med din e-postadress + lösenordet.
  • Fyll i dina fasta uppgifter och klicka sedan på Evenemang och välj det/de du önskar boka.
  • Av programtexten framgår kostnad för evenemanget, om särskilda önskemål/tider eller annan information behöver anges i noteringsfältet samt att du, genom att boka via Internet, godkänner att ditt konto i SEB får debiteras. All bokning via Internet innebär automatiskt att du godkänner att klubben debiterar ditt SEB-konto för kostnaden.
  • Du får ett mail som bekräftelse på bokningen. Du kan också se dina bokningar längst ner på Evenemangssidan.

 

Tänk på följande:

  • All betalning sker via kontodebitering som vanligt. Evenemangen är tekniskt sett upplagda som 0-kostnad för att detta standardsystem inte ska skicka inbetalningsavier, påminnelser etc till dig.
  • All bekräftad bokning är bindande (liksom tidigare med inskickade svarskort). Om du gjort ngt fel i bokningen så kan du INTE avboka via ”Mina sidor” utan du kontaktar då kansliet.
  • Om du får strul med tekniken och inte kan boka – kontakta kansliet på telefon 073 426 76 50 eller maila till sebsenior@telia.com och be om hjälp.
  • Det går bara att boka så många platser, biljetter, personer som rullistan medger – i normalfallet 2 stycken.
  • Skulle du inte hitta ett speciellt evenemang så har antingen anmälningstiden gått ut eller så är det fullbokat. Är det fullbokat så kan du vänta några dagar så kan evenemanget ha kommit upp igen, men då som VÄNTELISTA följt av evenemangets namn.
    Skulle det dyka upp någon som helst uppgift om ”betalning”, ”avi”, ”ej betald” etc, så ska du bortse från detta. Vi sköter debiteringen av ditt konto.
  • Om du skrivit något meddelande i noteringsfältet så framgår det inte av bekräftelsemailet, tyvärr. Men vi på kansliet kan se ditt meddelande i systemet.

Ett tips är att gå in i god tid före torsdag den 4 november, skaffa lösenord och kolla att du har fått kontakt med din sida. Får du problem – kontakta kansliet.
Har du frågor kan du alltid ringa kansliet på 073 426 76 50
LYCKA TILL!
Styrelsen